Vuoden tärkein kokous 19.11.2019

29.10.2019

Tervetuloa vuoden tärkeimpään kokoukseen, eli syyskokoukseen!

Aika: Ti 19.11. klo 17.30

Paikka: Yhdistyksen toimisto, Runeberginkatu 15 A 1, Kamppi. Ovikello "Uumu"

Yhdistyksen sääntömääräinen syyskokous pidetään yhdistyksen toimistolla. Ennen kokousta, klo 17 kahvittelu ja Wanhan Kanalan tuote-esittely ja myynti. Myynnissä ainakin erilaisia leivontaseoksia sekä lakua, maksu käteisellä ja yleisimmillä maksukorteilla. Kokouksen jälkeen katsomme LT Pilvi Laurikan verkkoluennon "Vaivaako vatsa? Keliaakikon pitkittyneiden vatsaoireiden jäljillä".

Syyskokous on vuoden tärkein kokous, jossa valitaan uusi hallitus ja hyväksytään toimintasuunnitelma ja budjetti vuodelle 2020. Ole mukana päättämässä yhdistyksesi asioista!  Jos hallitustyö kiinnostaa, niin ota yhteyttä joko puheenjohtajaan marja.penttila(at)live.com tai järjestösihteeriin uudenmaankeliakiayhdistys(at)outlook.com. Voit kertoa kiinnostuksesi hallitustyöstä myös kokouksessa.