Tervetuloa mukaan gluteenittomiin tapahtumiimme!

Yhdistyksen tilaisuuksiin voit ilmoittautua tapahtuman yhteydessä olevalla ilmoittatumislomakkeella tai lähettämällä sähköpostia osoitteeseen uudenmaankeliakiayhdistys(at)outlook.com tai soittamalla numeroon 041 314 4408 (ti, ke ja pe klo 10-14).

Toukokuu

Kahvihetki Sipoossa

Aika: ke 15.5. klo 17-18
Paikka: Cafe Terra, Kauppakuja 3 A, Sipoo

Yhdistyksen hallituksen jäsenet jalkautuvat Uudenmaan lähikuntiin. Tällä kertaa paikkakuntana on tiedossa Sipoo. Tule paikan päälle juttelemaan ja nauttimaan kuppi kuumaa ja jotain pientä gluteenitonta herkkua.
 Ilmoittautumisaikaa jatkettu! Ilmoittaudu mukaan viimeistään 14.5.

Ilmoittaudu mukaan kahvilatapahtumaan Sipoossa:

Kansainvälisen keliakiapäivän hyväntekeväisyyskävely

Aika: ke 16.5. klo 17
Paikka: Töölönlahti, Helsinki (tapaamispaikka Eläintarhantie 5)

Euroopan keliakialiittojen kattojärjestö AOECS (Association of European Coeliac Societies) järjestää kansallisten keliakialiittojen kanssa virtuaalisen liikuntatapahtuman kansainvälisenä keliakiapäivänä! Hyväntekeväisyystapahtumassa kerätään rahaa Ukrainan keliaakikkojen hyväksi. Lisää tietoa tapahtumasta: Keliakiapäivä 16.5. 2024.

Uudenmaan keliakiayhdistys lahjottaa jokaisesta paikan päällä osallistuneesta ulkoilijasta 10 € AOECSn hyväntekeväisyyteen Ukrainan keliaakikkojen hyväksi.

Ilmoittaudu mukaan hyväntekeväisyyskävelylle:

Radion sinfoniaorkesterin kenraaliharjoituskonsertti

Aika: pe 17.5. klo 10
Paikka: Musiikkitalo, Mannerheimintie 13 A, Helsinki

RSO:n kenraaliharjoitukset pidetään konserttipäivän aamuna. Esiintyjänä Manfred Honeck & Augustin Hadelich. Lisätietoa konsertista löydät tästä. Konsertin jälkeen kahvitarjoilu.

Osalllistumismaksu 7 € jäsen / 15 € ei-jäsen.
Tapahtuma on täynnä.  Voit ilmoittautua jonoon.

Ilmoittaudu varasijalle RSO kenraaliharjoituskonserttiin:

Kesäkuu

Kaupunkikävely Helsingissä

Aika: ti 4.6. klo 17

Helsingillä on leijonan sydän - Leijona, Sarvikuono, Elefantti ja Dromedaari - eksoottisen kuuloiset korttelit Helsingin ytimessä. Tällä kierroksella ei kävellä pitkiä matkoja, mutta opitaan Helsingin ja Torikortteleiden historiaa koko rahan edestä. Oppaana toimii Tuula Pohjalainen.

Osallistumismaksu 5 €. Ilmoittautuminen viimeistään 28.5.

Ilmoittaudu mukaan Kaupunkikävelylle:

Cool Head Brew -panimokierros

Aika: pe 7.6. klo 17:00
Paikka: Koetilantie 1 (Gardenian päärakennus), Helsinki

Cool Head Brew -panimokierroksella tutustutaan oluen valmistukseen ja päästään maistelemaan panimon gluteenittomia oluita. Panimokierroksen ja tasting tilaisuuden jälkeen nautitaan porukalla pizza -illallinen. Osallistumismaksu 22 € jäsen/ 45 € ei jäsen. Hinta sisältää panimokierroksen, olut tastin ja pöytään tarjoiltu pizzabuffet. Jokainen maksaa ruokajuomansa itse. Mukaan mahtuu 24 osallistujaa.  Ikäraja K 18.

Ilmoittaudu mukaan viimeistän 28.5.

Ilmoittaudu mukaan Panimokierrokselle:

Heinolan kesäteatteri - "Vielä ehtii!" -näytös

Aika: su 16.6.
Paikka: Heinolan kesäteatteri

Tervetuloa mukaan kesäretkelle Heinolaan. Matkan kohteena on Heinolan kesäteatteri ja "Vielä ehtii!"  – näytelmä.

Teatterimatkalle on helppo tulla mukaan, sillä järjestämme bussikuljetuksen niin, että tavoitamme mahdollisen laajan alueen Uudenmaan jäsenistöä.
Bussilinja 1: Hanko, Tammisaari, Karjaa, Lohja, Nummela, Rajamäki, Hyvinkää, Mäntsälä ja Heinola.
Bussilinja 2: Loviisa, Porvoo, Helsinki (keskusta), Tikkurila, Järvenpää, Mäntsälä ja Heinola
Bussien tarkempi aikataulu ja pysäkkien tiedot varmentuvat lähempänä tapahtumaa.

Teatteri näytös alkaa klo 15. Sitä ennen syömme Helin ravintolassa Kesäteatteribuffet-lounaan klo 13. Esityksen suositusikäraja on K12.

Osallistuminen: jäsen 30 €, ei-jäsen 60 €
(sisältää teatterilipun, lounaan ja bussikuljetuksen)

Sitova ilmoittautuminen viimeistään 10.5.

Ilmoittaudu mukaan Heinolan kesteatteriin:

Nousen bussiin:

Voit myös ilmoittautua sähköpostitse tai puhelimitse. Lisätietoja tapahtumistamme sähköpostitse uudenmaankeliakiayhdistys(at)outlook.com tai puhelimitse 041 314 4408.

HUOM! Yhdistyksen vakuutus ei kata tapaturmia yhdistyksen tapahtumissa tai retkillä. Huolehdithan, että omat vakuutuksesi ovat ajan tasalla.

Katso Keliakialiiton järjestämät tapahtumat (esim. sopeutumisvalmennuskurssit) Keliakialiiton sivuilta. Valitse alasvetovalikosta järjestäjäksi Keliakialiitto.