Tapahtumat

Järjestämme gluteenittomia tapahtumia ja tilaisuuksia toimialueellamme. Ilmoitamme tapahtumistamme verkkosivuillamme, Gluteeniton elämä -lehden "Tapahtumia lähelläsi"-palstalla ja Facebookissa, Instagramissa, Twitterissä sekä  lehden välissä ja sähköpostitse ilmestyvässä jäsentiedotteissamme. Tervetuloa mukaan tapahtumiimme!

Yhdistyksen tilaisuuksiin voit ilmoittautua tämän sivun alareunassa olevalla lomakkeella tai lähettämällä sähköpostia osoitteeseen uudenmaankeliakiayhdistys(at)outlook.com tai soittamalla numeroon 041 314 4408 (ti, ke ja pe klo 10-14).

Katso Keliakialiiton järjestämät tapahtumat (esim. sopeutumisvalmennuskurssit) Keliakialiiton sivuilta. Valitse alasvetovalikosta järjestäjäksi Keliakialiitto.

HUOM! Yhdistyksen vakuutus ei kata tapaturmia yhdistyksen tapahtumissa tai retkillä. Huolehdithan, että omat vakuutuksesi ovat ajan tasalla.

Tärkeää koronatietoa!

Seuraamme jatkuvasti viranomaisten ohjeita, jotta voimme varmistaa tapahtumien turvallisen toteutuksen.

• Älä osallistu toimintaan, jos tunnet flunssan oireita.
  • Jos turvaväliä on suositeltu, noudata sitä.
  • Yski tai aivasta kertakäyttöiseen nenäliinaan tai hihaan.
  • Muista, että koronarokotus suojaa sekä itseäsi että muita!

Helmikuu

Keliaakikon luustonterveys -verkkoluento

Aika: ke 16.2. klo 18
Paikka: Teams -verkkoluento

Elintarviketieteiden maisteri Niina Kuusisto luennoi aiheesta Keliaakikon luustonterveys -Miten voin vaikuttaa liikunnalla ja ravinnolla? Ilmoittautuminen viimeistään samana päivänä klo 12 mennessä.  Uudenmaan keliakiayhdistyksen verkkoluennoista ei tehdä tallennetta.

Ilmoittaudu täyttämällä tapahtuman ilmoittautumislomake.

Maaliskuu

Sääntömääräinen kevätkokous

Aika: ke 23.3. klo 18
Paikka: Runeberginkatu 15 A 1, Helsinki (ovisummeri UUMU). Kokoukseen voi osallistua myös Teams - etäyhteydellä.

Sääntömääräisessä kevätkokouksessa käsitellään vuoden 2021 toimintakertomus, vahvistetaan tilinpäätös ja päätetään tili- ja vastuuvapaudesta tilivelvollisille.  Kokoukselle hyväksyttäväksi esitettävät dokumentit tulevat noin viikkoa ennen kokousta sivulle uusimaa.keliakiayhdistys.fi/yhdistyksemme/vuosikertomus/.

Ilmoittaudu kokoukseen viimeistään 22.3., jotta voimme hoitaa kokousjärjestelyt ja lähettää etäosallistujille kokouslinkin. Kerrothan ilmoittautumisen yhteydessä osallistutko etänä vai tuletko paikanpäälle.

Ilmoittaudu kevätkokoukseen

Osallistun kokoukseen: *

Ilmoittaudu

Voit myös ilmoittautua sähköpostitse tai puhelimitse. Lisätietoja tapahtumistamme sähköpostitse uudenmaankeliakiayhdistys(at)outlook.com tai puhelimitse 041 314 4408.