Tapahtumat

Järjestämme gluteenittomia tapahtumia ja tilaisuuksia toimialueellamme. Ilmoitamme tapahtumistamme verkkosivuillamme, Gluteeniton elämä -lehden "Tapahtumia lähelläsi"-palstalla ja Facebookissa, Instagramissa, Twitterissä sekä  lehden välissä ja sähköpostitse ilmestyvässä jäsentiedotteissamme. Tervetuloa mukaan tapahtumiimme!

Katso Keliakialiiton järjestämät tapahtumat (esim. sopeutumisvalmennuskurssit) Keliakialiiton sivuilta. Valitse alasvetovalikosta järjestäjäksi Keliakialiitto.

HUOM! Yhdistyksen vakuutus ei kata tapaturmia yhdistyksen tapahtumissa tai retkillä. Huolehdithan, että omat vakuutuksesi ovat ajan tasalla.

Tärkeää koronatietoa!

Seuraamme jatkuvasti viranomaisten ohjeita, jotta voimme varmistaa tapahtumien turvallisen toteutuksen.

• Älä osallistu toimintaan, jos tunnet vähäisiäkään flunssan oireita.
  • Noudata suositeltua turvaväliä.
  • Yski tai aivasta kertakäyttöiseen nenäliinaan tai hihaan.
  • Yhdistyksen tapahtumissa on saatavilla käsidesiä ja kasvomaskeja
  • Muista, että koronarokotus suojaa sekä itseäsi että muita!

Lokakuu

Keliakiatutkimuksen uusin tilanne

Aika: ke 13.10.2021 klo 18-20

Paikka:  Pääpostin ravintola, Mannerheiminaukio 1 B, Helsinki ja etäyhteys

Esitykset professori Markku Mäki: Keliakia sairautena, tutkimuksen ja lääkehoidon tilanne ja gastroenterologi, tri Jari Koskenpato: Alkava keliakian uusi lääketutkimus

Tilaisuudessa on myös gluteenitonta tarjoilua, ilmoita sen vuoksi mahdolliset ruoka-allergiat. Paikan päälle osallistujien tulee ilmoittautua viimeistään 3.10. Etäosallistumiseen ehtii ilmoittautua vielä 12.10. Kerro ilmoittautuessasi, osallistutko Pääpostilla vai etänä. Tilaisuutta ei tallenneta myöhemmin jaettavaksi.

Opastettu vierailu Suomen ilmailumuseoon

Aika: la 30.10., opastus klo 11-12 ja kahvittelu päälle

Paikka:  Karhumäentie 12, Vantaa

Yhdistys tarjoaa opastuksen ja kahvittelun. Osallistujat maksavat pääsymaksunsa tai käyttävät museokorttia. Ilmoittaudu mukaan viimeistään 22.10. Kerro, jos tarvitsen jonkin muun kuin gluteenittoman tarjoilun. Ilmailumuseosta kerrotaan enemmän täällä.

Marraskuu

Yhdistyksen syyskokous

Aika: 23.11.2021 klo 18.00

Paikka: Runeberginkatu 15 A 1, Helsinki. Kokous pidetään osittain verkossa.

Kokouksessa valitaan uusi hallitus ja käsitellään ensi vuoden toimintasuunnitelma ja talousarvio. Em. dokumentit tulevat yhdistyksen verkkosivulle viimeistään viikkoa ennen.  Hallitus kaipaa uusia jäseniä ja varajäseniä, tervetuloa vaikuttamaan!  Ilmoittautuminen mielellään viimeistään 22.11., jotta voimme hoitaa kokousjärjestelyt.

Kokouksen yhteydessä pidetään luento, jonka aihe kerrotaan myöhemmin. Osallistujat saavat tuotepaketin mukaan.

Yhdistyksen 30-vuotisjuhlat

Aika: La 27.11.2021

Paikka: Ravintola Sipuli, Helsinki

Tilaisuuteen voi ilmoittautua jo nyt ja oman läheiseisensä voi ottaa mukaan. Illalliskortti maksaa 25 €/henkilö. Lisätietoja tulee myöhemmin!

Ilmoittaudu

Voit myös ilmoittautua sähköpostitse tai puhelimitse. Lisätietoja tapahtumistamme sähköpostitse uudenmaankeliakiayhdistys(at)outlook.com tai puhelimitse 09-4319 6490.