Tapahtumat

Järjestämme gluteenittomia tapahtumia ja tilaisuuksia toimialueellamme. Ilmoitamme tapahtumistamme verkkosivuillamme, Gluteeniton elämä -lehden "Tapahtumia lähelläsi"-palstalla ja Facebookissa, Instagramissa, Twitterissä sekä  lehden välissä ja sähköpostitse ilmestyvässä jäsentiedotteissamme. Tervetuloa mukaan tapahtumiimme!

Yhdistyksen tilaisuuksiin voit ilmoittautua tämän sivun alareunassa olevalla lomakkeella tai lähettämällä sähköpostia osoitteeseen uudenmaankeliakiayhdistys(at)outlook.com tai soittamalla numeroon 09 4319 6490 (ti-to klo 10-14).

Katso Keliakialiiton järjestämät tapahtumat (esim. sopeutumisvalmennuskurssit) Keliakialiiton sivuilta. Valitse alasvetovalikosta järjestäjäksi Keliakialiitto.

HUOM! Yhdistyksen vakuutus ei kata tapaturmia yhdistyksen tapahtumissa tai retkillä. Huolehdithan, että omat vakuutuksesi ovat ajan tasalla.

Tärkeää koronatietoa!

Seuraamme jatkuvasti viranomaisten ohjeita, jotta voimme varmistaa tapahtumien turvallisen toteutuksen.

• Älä osallistu toimintaan, jos tunnet flunssan oireita.
  • Jos turvaväliä on suositeltu, noudata sitä.
  • Yski tai aivasta kertakäyttöiseen nenäliinaan tai hihaan.
  • Yhdistyksen tapahtumissa on saatavilla käsidesiä ja kasvomaskeja
  • Muista, että koronarokotus suojaa sekä itseäsi että muita!

Lokakuu

Autoimmuunisairaudet ja suun terveys

Aika: ke 27.10.2021 klo 18-19.15

Paikka:  Verkkoluento Teamsissa

Hammaslääkäri, HLT Anna Iivari  kertoo keliakian ja muiden autoimmuunisairauksien vaikutuksesta suun ja hampaiden terveyteen.

Askarruttaako sinua, pitäisikö keliaakikon olla erityisen huolissaan hampaiden terveydestä tai mitä diagnosoimaton keliakia aiheuttaa suun terveydelle. Voit kysyä, luennon yhteydessä on aikaa kysymyksille.

Opastettu vierailu Suomen ilmailumuseoon

Aika: la 30.10., opastus klo 11-12 ja kahvittelu päälle

Paikka:  Karhumäentie 12, Vantaa

Yhdistys tarjoaa opastuksen ja kahvittelun. Osallistujat maksavat pääsymaksunsa tai käyttävät museokorttia. Ilmoittaudu mukaan viimeistään 22.10. Kerro, jos tarvitsen jonkin muun kuin gluteenittoman tarjoilun. Ilmailumuseosta kerrotaan enemmän täällä.

Marraskuu

Lasten välipalakurssi

Aika: Ti 16.11.2021 klo 17-19

Paikka: Vantaan opisto, Lummetie 5, Vantaa

Tervetuloa alakouluikäiset (7-12 vuotiaat) opettelemaan herkullisten ja ravitsevien välipalojen kokkausta! Ilmoittaudu viimeistään 1.11. Max 10 hlö.  Kerro ilmoittautuessa myös muut erityisruokavaliot kuin gluteenittomuus.

Yhdistyksen syyskokous

Aika: 23.11.2021 klo 18.00

Paikka: Runeberginkatu 15 A 1, Helsinki. Kokous pidetään osittain verkossa.

Kokouksessa valitaan uusi hallitus ja käsitellään ensi vuoden toimintasuunnitelma ja talousarvio. Em. dokumentit tulevat yhdistyksen verkkosivulle viimeistään viikkoa ennen.  Hallitus kaipaa uusia jäseniä ja varajäseniä, tervetuloa vaikuttamaan!  Ilmoittautuminen mielellään viimeistään 22.11., jotta voimme hoitaa kokousjärjestelyt.

Kokouksen yhteydessä pidetään luento, jonka aihe kerrotaan myöhemmin. Osallistujat saavat tuotepaketin mukaan.

Yhdistyksen 30-vuotisjuhlat

Aika: La 27.11.2021 klo 18

Paikka: Ravintola Sipuli, Helsinki

Tilaisuuteen voi ilmoittautua jo nyt ja oman läheisensä voi ottaa mukaan. Illalliskortti maksaa 25 €/henkilö. Lisätietoja tulee myöhemmin!

Ilmoittaudu

Voit myös ilmoittautua sähköpostitse tai puhelimitse. Lisätietoja tapahtumistamme sähköpostitse uudenmaankeliakiayhdistys(at)outlook.com tai puhelimitse 09-4319 6490.