Tapahtumat

Järjestämme gluteenittomia tapahtumia ja tilaisuuksia toimialueellamme. Ilmoitamme tapahtumistamme verkkosivuillamme, Gluteeniton elämä -lehden "Tapahtumia lähelläsi"-palstalla ja Facebookissa, Instagramissa, Twitterissä sekä  lehden välissä ja sähköpostitse ilmestyvässä jäsentiedotteissamme. Tervetuloa mukaan tapahtumiimme!

Katso Keliakialiiton järjestämät tapahtumat (esim. sopeutumisvalmennuskurssit) Keliakialiiton sivuilta. Valitse alasvetovalikosta järjestäjäksi Keliakialiitto.

HUOM! Yhdistyksen vakuutus ei kata tapaturmia yhdistyksen tapahtumissa tai retkillä. Huolehdithan, että omat vakuutuksesi ovat ajan tasalla.

Tammikuu

TÄYNNÄ / Vierailu Kaisaniemen kasvitieteellisessä puutarhassa ja vohvelikahvilassa

Aika: to 23.1.2020 klo 17

Paikka: Puutarha Kaisaniemenranta 2, kahvila Vuorikatu 14, Helsinki

Virkisty tammikuussa Kaisaniemen kasvitieteellisessä puutarhassa!

Tule mukaan tunnin opastetulle kierrokselle ja sen jälkeen Happy Waffle -kahvilaan. Yhdistys tarjoaa opastuksen ja kahvilatarjoilut.

Itse maksat vain pääsymaksun (8 € /aikuinen ja 4 € / alle 18 v, museokortti ja virkistysseteli käy). Ilmoittaudu viimeistään 13.1. 2020 mennessä sähköpostilla uudenmaankeliakiayhdistys(at)outlook.com tai puh. 09 4319 6490. Tapahtuma on täynnä, voit ilmoittautua jonoon.

Helmikuu

Aika: to 13.2.2020 klo 17

Paikka: Puutarha Kaisaniemenranta 2, kahvila Vuorikatu 14, Helsinki

Virkisty Kaisaniemen kasvitieteellisessä puutarhassa!

Itse maksat vain pääsymaksun (8 € /aikuinen ja 4 € / alle 18 v, museokortti ja virkistysseteli käy). Tapahtuma on täynnä, voit ilmoittautua jonoon sähköpostilla uudenmaankeliakiayhdistys(at)outlook.com tai puh. 09 4319 6490.

Helsinkipäivä yhteistyössä Keliakianuorten kanssa

Aika: 29.2.2020 klo 12-18

Paikka: Uudenmaan keliakiayhdistyksen toimisto (Runeberginkatu 15 A 1)

Päivän ohjelmassa on pelailua Megazonessa, sushikurssi sekä tietysti gluteenitonta herkuttelua, hyvää seuraa ja vertaistukea.

Helsinkipäivän hinta on 10€ ja mukaan mahtuu 20 ilmoittautumisjärjestyksessä. Sitovat ilmoittautumiset 30.1.-21.2. osoitteeseen keliakianuoret(at)keliakialiitto.fi. Kerrothan yhteystietosi, syntymäaikasi ja muut erityisruokavaliosi. Osallistumismaksu laskutetaan, jos osallistuminen perutaan ilmoittautumisajan päättymisen jälkeen.

Helsinkipäivä järjestetään yhteistyössä Uudenmaan keliakiayhdistyksen kanssa, mutta on tarkoitettu kaikille 16-30 –vuotiaille Keliakialiiton jäsenille.

Maaliskuu

Uusien jäsenien päivä

Aika: La 14.3. klo 10-13

Paikka: Keskustakirjasto Oodi (Töölönlahdenkatu 4 )

Uusien jäsenien päivä on tarkoitettu erityisesti uusille jäsenillemme, mutta mukaan ovat tervetulleita kaikki yhdistyksestä ja keliakiasta kiinnostuneet.

Luvassa on erikoislääkäri Kristiina Söderlundin ja ravitsemusterapeutti Kirsi Englundin luennot, yhdistyksen esittely sekä pientä syötävää. Voit ottaa mukaan myös läheisesi. Tarjoilujen vuoksi tilaisuuteen pyydetään ilmoittautumaan viimeistään 10.3 joko sähköpostitse osoitteeseen uudenmaankeliakiayhdistys(at)outlook.com tai soittamalla numeroon 09 4319 6490 (varmimmin keskiviikkoisin klo 10-14, myös tiistaisin ja torstaisin voi yrittää tavoittaa puhelimella).

Kevätkokous

Aika: Ti 31.3. klo 17:30

Paikka: Uudenmaan keliakiayhdistyksen toimisto (Runeberginkatu 15 A 1)

Kevätkokouksessa käsitellään toimintakertomus, vahvistetaan tilinpäätös ja päätetään tili- ja vastuuvapaudesta tilivelvollisille. Kevätkokouksen yhteydessä kahvittelu ja tuote-esittelyä jo klo 16:30 alkaen. Kokouksen jälkeen luennoimassa Veijo Kivistö Aivoliitosta, aiheenaan aivoverenkiertohäiriöiden ennaltaehkäisy.

Lisätietoja tapahtumistamme voit kysyä sähköpostitse uudenmaankeliakiayhdistys(at)outlook.com.