Tapahtumat

Järjestämme gluteenittomia tapahtumia ja tilaisuuksia toimialueellamme. Ilmoitamme tapahtumistamme verkkosivuillamme, Gluteeniton elämä -lehden "Tapahtumia lähelläsi"-palstalla ja Facebookissa, Instagramissa, Twitterissä sekä  lehden välissä ja sähköpostitse ilmestyvässä jäsentiedotteissamme. Tervetuloa mukaan tapahtumiimme!

Katso Keliakialiiton järjestämät tapahtumat (esim. sopeutumisvalmennuskurssit) Keliakialiiton sivuilta. Valitse alasvetovalikosta järjestäjäksi Keliakialiitto.

HUOM! Yhdistyksen vakuutus ei kata tapaturmia yhdistyksen tapahtumissa tai retkillä. Huolehdithan, että omat vakuutuksesi ovat ajan tasalla.

Tärkeää koronatietoa!

Seuraamme jatkuvasti viranomaisten ohjeita, jotta voimme varmistaa tapahtumien turvallisen toteutuksen. Huomioi:

• Älä osallistu toimintaan, jos tunnet vähäisiäkään flunssan oireita.
  • Noudata vähintään kahden metrin turvaväliä.
  • Yski tai aivasta kertakäyttöiseen nenäliinaan tai hihaan.
  • Yhdistyksen tapahtumissa on saatavilla käsidesiä ja kasvomaskeja
  • Älä osallistu toimintaan, jos olet palannut ulkomailta alle kaksi viikkoa sitten.
  • Emme suosittele riskiryhmiin kuuluvien osallistumista tapahtumiin.

Toukokuu

Gluteenitonta  kasvisruokaa -verkkoluento

Aika: ma 17.5.2021 klo 17.30-

Paikka: Teams

Esityksen pitää ravitsemusterapeutti Tuuli Westerholm. Tule kuulemaan ja kyselemään, kuinka koostaa monipuolinen gluteeniton kasvisruokavalio ja kuinka ottaa kasvisruoka osaksi arkiruokailua.  Luento sopii niin seka- ja kasvissyöjille kuin vegaaneillekin.

Ilmoittaudu viimeistään 16.5., niin saat osallistumislinkin sähköpostiisi. Ilmoittautumiset mieluiten yhdistyksen sähköpostiin tai oheisella lomakkeella.

Ilmoittaudu

Voit myös ilmoittautua sähköpostitse tai puhelimitse. Lisätietoja tapahtumistamme sähköpostitse uudenmaankeliakiayhdistys(at)outlook.com tai puhelimitse 09-4319 6490.