Tapahtumat

Järjestämme gluteenittomia tapahtumia ja tilaisuuksia toimialueellamme. Ilmoitamme tapahtumistamme verkkosivuillamme, Gluteeniton elämä -lehden "Tapahtumia lähelläsi"-palstalla ja Facebookissa, Instagramissa, Twitterissä sekä  lehden välissä ja sähköpostitse ilmestyvässä jäsentiedotteissamme. Tervetuloa mukaan tapahtumiimme!

Katso Keliakialiiton järjestämät tapahtumat (esim. sopeutumisvalmennuskurssit) Keliakialiiton sivuilta. Valitse alasvetovalikosta järjestäjäksi Keliakialiitto.

HUOM! Yhdistyksen vakuutus ei kata tapaturmia yhdistyksen tapahtumissa tai retkillä. Huolehdithan, että omat vakuutuksesi ovat ajan tasalla.

Uusien jäsenien verkkoluento

Aika: Ke 8.4 klo 17

Paikka: Zoom-etäkokousohjelmisto

Järjestämme uusille jäsenillemme verkkoluennon Zoomissa korvaamaan peruuntunutta tilaisuutta Oodissa.  Tarvitset vain tietokoneen tai älypuhelimen ja pääset kuuntelemaan luentoa omalta kotisohvalta. Saat ennen luentoa linkin sähköpostiisi, jonka avaamalla pääset liittymään luentoon. Luvassa on Uudenmaan keliakiayhdistyksen esittely ja ravitsemusterapeuttiopiskelijan pitämä luento keliakiasta ja gluteenittomasta ruokavaliosta.

Ilmoittaudu  joko sähköpostitse osoitteeseen uudenmaankeliakiayhdistys(at)outlook.com tai soittamalla numeroon 09 4319 6490 (varmimmin keskiviikkoisin klo 10-14, myös tiistaisin ja torstaisin voi yrittää tavoittaa puhelimella).

KEVÄÄN TILAISUUDET PERUTTU AINAKIN 31.5.2020 SAAKKA

THL:n ja hallituksen antamien suositusten mukaan tartuntojen vähentämiseksi tulee rajoittaa ei-välttämätöntä toimintaa, kuten lähikontakteja harrastetoiminnassa ja muulla vapaa-ajalla.  Myös Keliakialiitto suositteli kaikkien keliakiayhdistysten kokousten, tapaamisten ja tilaisuuksien siirtämistä syyskaudelle tai muuttamista mahdollisuuksien mukaan pidettäviksi etäyhteyksien kautta aina toukokuun loppuun saakka. Valitettavasti kevään tapahtumat ovat siis peruttu. Pahoittelemme tilannetta. Pyrimme järjestämään korvaavaa toimintaa erilaisten etäyhteyksien ja sosiaalisen median kautta.

Kevätkokous (siirretty syksyyn)

Aika: Ti 8.9. klo 17:30

Paikka: Uudenmaan keliakiayhdistyksen toimisto (Runeberginkatu 15 A 1)

Kevätkokouksessa käsitellään toimintakertomus, vahvistetaan tilinpäätös ja päätetään tili- ja vastuuvapaudesta tilivelvollisille. Kevätkokouksen yhteydessä kahvittelu ja tuotemyyntiä jo klo 16:30 alkaen. Kokouksen jälkeen luento.

Lisätietoja tapahtumistamme voit kysyä sähköpostitse uudenmaankeliakiayhdistys(at)outlook.com.