Tapahtumat

Järjestämme gluteenittomia tapahtumia ja tilaisuuksia toimialueellamme. Ilmoitamme tapahtumistamme verkkosivuillamme, Gluteeniton elämä -lehden "Tapahtumia lähelläsi"-palstalla ja Facebookissa, Instagramissa, Twitterissä sekä  lehden välissä ja sähköpostitse ilmestyvässä jäsentiedotteissamme. Tervetuloa mukaan tapahtumiimme!

Katso Keliakialiiton järjestämät tapahtumat (esim. sopeutumisvalmennuskurssit) Keliakialiiton sivuilta. Valitse alasvetovalikosta järjestäjäksi Keliakialiitto.

HUOM! Yhdistyksen vakuutus ei kata tapaturmia yhdistyksen tapahtumissa tai retkillä. Huolehdithan, että omat vakuutuksesi ovat ajan tasalla.

Tärkeää koronatietoa!

Seuraamme jatkuvasti viranomaisten ohjeita, jotta voimme varmistaa tapahtumien turvallisen toteutuksen. Huomioi:

• Älä osallistu toimintaan, jos tunnet vähäisiäkään flunssan oireita.
  • Noudata vähintään kahden metrin turvaväliä.
  • Yski tai aivasta kertakäyttöiseen nenäliinaan tai hihaan.
  • Yhdistyksen tapahtumissa on saatavilla käsidesiä ja kasvomaskeja
  • Älä osallistu toimintaan, jos olet palannut ulkomailta alle kaksi viikkoa sitten.
  • Emme suosittele riskiryhmiin kuuluvien osallistumista tapahtumiin.

Kesäkuu

Gluteeniton kasvisruokakurssi - SIIRRETTY SYKSYLTÄ, TÄYNNÄ

Aika: 13.6.2021 klo 10-14

Paikka: Uudenmaan Marttojen opetuskeittiö (Lapinlahdenkatu 3 A, Helsinki)

Kurssilla kokkaillaan paljon erilaisia ja herkullisia gluteenittomia ruokia. Kurssi sopii hyvin myös aloittelijoille, ja lapsetkin ovat tervetulleita kokkaamaan aikuisten seurassa. Ohjaajana toimii ravitsemusterapeutti Tuuli Westerholm.  Max. 10 hlö. Osallistumismaksu 15 € / hlö. Kerro ilmoittautuessa myös muut erikoisruokavaliot kuin gluteenittomuus.

Kurssi on järjestettu syksyllä peruuntuneen tilalle, ja syksyn kurssin ilmoittautuneet ovat etusijalla.

Elokuu

Suunnitteilla mm. lastentapahtuma ja kokkauskurssi. Lisätietoja tulossa pian!

Syyskuu

Lokakuu

Yhdistyksen 30-vuotisjuhlat

Aika: La 9.10.2021

Paikka: Ravintola Sipuli, Helsinki

Lisätietoja tulee myöhemmin!

Marraskuu

Yhdistyksen syyskokous

Aika: 23.11.2021 klo 18

Paikka: varmistuu myöhemmin

Lisätietoja tulee myöhemmin!

Ilmoittaudu

Voit myös ilmoittautua sähköpostitse tai puhelimitse. Lisätietoja tapahtumistamme sähköpostitse uudenmaankeliakiayhdistys(at)outlook.com tai puhelimitse 09-4319 6490.