Tapahtumat

Järjestämme gluteenittomia tapahtumia ja tilaisuuksia toimialueellamme. Ilmoitamme tapahtumistamme verkkosivuillamme, Gluteeniton elämä -lehden "Tapahtumia lähelläsi"-palstalla ja Facebookissa, Instagramissa, Twitterissä sekä  lehden välissä ja sähköpostitse ilmestyvässä jäsentiedotteissamme. Tervetuloa mukaan tapahtumiimme!

Yhdistyksen tilaisuuksiin voit ilmoittautua tämän sivun alareunassa olevalla lomakkeella tai lähettämällä sähköpostia osoitteeseen uudenmaankeliakiayhdistys(at)outlook.com tai soittamalla numeroon 09 4319 6490 (ti-to klo 10-14).

Katso Keliakialiiton järjestämät tapahtumat (esim. sopeutumisvalmennuskurssit) Keliakialiiton sivuilta. Valitse alasvetovalikosta järjestäjäksi Keliakialiitto.

HUOM! Yhdistyksen vakuutus ei kata tapaturmia yhdistyksen tapahtumissa tai retkillä. Huolehdithan, että omat vakuutuksesi ovat ajan tasalla.

Tärkeää koronatietoa!

Seuraamme jatkuvasti viranomaisten ohjeita, jotta voimme varmistaa tapahtumien turvallisen toteutuksen.

• Älä osallistu toimintaan, jos tunnet flunssan oireita.
  • Jos turvaväliä on suositeltu, noudata sitä.
  • Yski tai aivasta kertakäyttöiseen nenäliinaan tai hihaan.
  • Muista, että koronarokotus suojaa sekä itseäsi että muita!

Joulukuu

Pikkujoulut Pirjon Pakarilla

Aika: To 2.12.2021 klo 17

Paikka: Pirjon Pakari, Kauppanummenkuja 3, Nurmijärvi

Tule nauttimaan pikkujoulutunnelmasta, gluteenittomasta tarjoilusta ja tekemään ostoksia Pirjon Pakarissa. Joulupukki paikalla klo 17:15! Ilmoittautuminen viimeistään 28.11.

Ravitsemusterapeutin luento - Matala-asteinen tulehdus

Aika: To 16.12.2021 klo 18

Paikka: Verkkoluento Teamsissa

Matala-asteinen tulehdus - mistä on kysymys? Ennaltaehkäisy ja hoidon kulmakivet. Laillistettu ravitsemusterapeutti Juhani Sipinen kertoo matala-asteisesta tulehduksesta ja sen vaikutuksesta terveyteen.  Ilmoittautuminen viimeistään samana päivän klo 12 mennessä, jotta saat Teams -osallistumislinkin sähköpostiisi.

Rajaton Joulu joulukonsertti

Aika: Pe 17.12.2021 klo 18

Paikka: Porvoon Taidetehdas, Läntinen Aleksanterinkatu 1, Porvoo

Joulutunnelmaa Porvoossa. Konserttilipun hinta 25€/jäsen, 40€/ei-jäsen (ovh 48,50€). Yhdistys järjestää bussikuljetuksen Helsingistä. Bussilippu Helsinki –Porvoo- Helsinki 10€. Tapahtumaa ennen yhdistys tarjoaa kahvit ja gluteenitonta pikkusuolaista. Lippuja konserttiin on rajoitettu määrä. Kerrothan ilmoittautumisen yhteydessä, mikäli haluat kuljetuksen ja jos sinulla on muita ruokarajoitteita kuin gluteenittomuus. Ilmoittautuminen viimeistään 8.12.

Huomioithan että Taidetehdas vaatii kaikilta tapahtumiin osallistuvilta koronapassin.

Aikataulu: Bussi lähtee Helsingistä klo 17. Taidetehtaalla kahvitarjoilu klo 18. Konsertti alkaa klo 19. Bussi Helsinkiin lähtee konsertin loputtua.

Ilmoittaudu

Voit myös ilmoittautua sähköpostitse tai puhelimitse. Lisätietoja tapahtumistamme sähköpostitse uudenmaankeliakiayhdistys(at)outlook.com tai puhelimitse 09-4319 6490.