Tapahtumat

Järjestämme gluteenittomia tapahtumia ja tilaisuuksia toimialueellamme.Ilmoitamme tapahtumistamme verkkosivuillamme, Keliakia-lehden "Tapahtumia lähelläsi"-palstalla ja Facebookissa, Twitterissä sekä kaksi kertaa vuodessa ilmestyvässä jäsentiedotteessamme. Tervetuloa mukaan tapahtumiimme!

Maaliskuu

Uusien jäsenien päivä

Aika: La 9.3. klo 11 - 14.30

Paikka: Yhdistyksen toimisto (Runeberginkatu 15 A 1, Helsinki)

Uusien jäsenien päivä on tarkoitettu erityisesti uusille jäsenillemme, mutta mukaan ovat tervetulleita kaikki yhdistyksestä ja keliakiasta kiinnostuneet. Ohjelmassa on LT Laura Kivelän luento keliakiasta, ravitsemusterapeutti Tuuli Westerholmin luento keliakian ruokavaliohoidosta sekä yhdistyksen esittely.

Ilmoittaudu tilaisuuteen mahdollisimman pian, mutta viimeistään 1.3.2017 joko sähköpostitse osoitteeseen uudenmaankeliakiayhdistys@outlook.com tai soittamalla numeroon 09 4319 6490 (varmimmin keskiviikkoisin klo 10-14, myös tiistaisin ja torstaisin voi yrittää tavoittaa puhelimella). Kerrothan ilmoittautumisen yhteydessä muut mahdolliset erityisruokavaliosi keliakian lisäksi.

Sääntömääräinen kevätkokous

Aika: Ti 19.3. klo 18

Paikka: Yhdistyksen toimisto (Runeberginkatu 15 A 1, Helsinki)

Kokouksessa käsitellään sääntömääräiset asiat. Lisäksi tilaisuudessa on tuote-esittelyitä, kahvitarjoilu sekä luento. Tervetuloa mukaan vaikuttamaan!

Kvinoa, amarantti ja tef -kurssi

Aika: la 23.3 klo 10-14

Paikka: Ressun peruskoulu / kotitalousluokka, Lapinlahdenkatu 10, Helsinki

Kurssilla kokkaillaan paljon erilaisia ja herkullisia gluteenittomia ruokia. Pääraaka-aineina käytetään kvinoaa, amaranttia ja tefiä. Kurssi sopii hyvin myös aloittelijoille ja lapsetkin ovat tervetulleita kokkaamaan aikuisten seurassa. Kurssin ohjaajana toimii ravitsemusterapeutti Tuuli Westerholm.

Tarvikemaksuna veloitetaan 15 €/henkilö. Ilmoittautuminen viimeistään 17.3 yhdistyksen sähköpostiin uudenmaankeliakiayhdistys(at)outlook.com. Kerro sähköpostissa myös muut erikoisruokavaliot kuin gluteenittomuus.

Huhtikuu

Lautasella messut

Aika: Pe-la 5-6.4.

Paikka: Helsingin Messukeskus (Messuaukio 1, 00520 Helsinki)

Lisätietoja tapahtumistamme voit kysyä sähköpostitse uudenmaankeliakiayhdistys@outlook.com.