Tapahtumat

Järjestämme gluteenittomia tapahtumia ja tilaisuuksia toimialueellamme. Ilmoitamme tapahtumistamme verkkosivuillamme, Gluteeniton elämä -lehden "Tapahtumia lähelläsi"-palstalla ja Facebookissa, Instagramissa sekä  lehden välissä ja sähköpostitse ilmestyvässä jäsentiedotteissamme. Tervetuloa mukaan tapahtumiimme!

Yhdistyksen tilaisuuksiin voit ilmoittautua tapahtuman yhteydessä olevalla ilmoittatumislomakkeella tai lähettämällä sähköpostia osoitteeseen uudenmaankeliakiayhdistys(at)outlook.com tai soittamalla numeroon 041 314 4408 (ti, ke ja pe klo 10-14).

Katso Keliakialiiton järjestämät tapahtumat (esim. sopeutumisvalmennuskurssit) Keliakialiiton sivuilta. Valitse alasvetovalikosta järjestäjäksi Keliakialiitto.

HUOM! Yhdistyksen vakuutus ei kata tapaturmia yhdistyksen tapahtumissa tai retkillä. Huolehdithan, että omat vakuutuksesi ovat ajan tasalla.

Tärkeää koronatietoa!

Seuraamme jatkuvasti viranomaisten ohjeita, jotta voimme varmistaa tapahtumien turvallisen toteutuksen.

• Älä osallistu toimintaan, jos tunnet flunssan oireita.
  • Jos turvaväliä on suositeltu, noudata sitä.
  • Yski tai aivasta kertakäyttöiseen nenäliinaan tai hihaan.
  • Koronarokotus suojaa sekä itseäsi että muita!

Helmikuu

Kahvihetki Porvoossa

Aika: ti 21.2. klo 17-18
Paikka: Porvoon yhdistyskeskus, Mannerheiminkatu 20 K, Porvoo

Yhdistyksen hallituksen jäsenet jalkautuvat Uudenmaan lähikuntiin. Ensimmäisenä paikkakuntana on tiedossa Porvoo. Tule paikan päälle juttelemaan ja nauttimaan kuppi kuumaa ja jotain pientä gluteenitonta herkkua. Ilmoittautudu viimeistään 20.2.

Ilmoittaudu mukaan:

Maaliskuu

Seniorisoppa

Aika: ti 21.3. klo 11-12:30
Paikka: Helsingin Kaupunginteatteri, Suuren näyttämän lämpiö, Eläintarhantie 5, Helsinki

Seniorisoppa sisältää konsertin, yhdessä nautitun keittolounaan ja kiireetöntä jutustelua. Lavalla Merja Larivaara, Kari Mattila sekä nelihenkinen orkesteri.

Lipun hintaan sisältyy konsertti sekä keittolounas suuren näyttämön lämpiössä. Tarjoiltava keitto on maidoton, gluteeniton ja vegaaninen kasviskeitto.

Osallistuminen 8 € jäsen ja 18 € ei-jäsen. Mukaan mahtuu 25 henkilöä.
Ilmoittautudu viimeistään 14.3.

Tapahtuma on täynnä! Voit ilmoittautua mukaan jonoon ja olemme yhteydessä mikäli tulee peruutuksia.

Ilmoittaudu mukaan Seniorisoppaan:

Sääntömääräinen kevätkokous

Aika: ke 29.3. klo 18
Paikka: Runeberginkatu 15 A 1, Helsinki (ovisummeri UUMU). Kokoukseen voi osallistua myös Teams - etäyhteydellä.

Sääntömääräisessä kevätkokouksessa käsitellään vuoden 2022 toimintakertomus, vahvistetaan tilinpäätös ja päätetään tili- ja vastuuvapaudesta tilivelvollisille.  Kokoukselle hyväksyttäväksi esitettävät dokumentit tulevat noin viikkoa ennen kokousta sivulle uusimaa.keliakiayhdistys.fi/yhdistyksemme/vuosikertomus/.

Ilmoittaudu kokoukseen viimeistään 28.3., jotta voimme hoitaa kokousjärjestelyt ja lähettää etäosallistujille kokouslinkin. Kerrothan ilmoittautumisen yhteydessä osallistutko etänä vai tuletko paikanpäälle.

Tiesithän, että jäsenenä voit tehdä myös aloitteen. Voit tehdä sen kirjallisesti yhdistyksen hallitukselle viimeistään kuukautta ennen kokousta, jotta asia voidaan sisällyttää kokouskutsuun.

Ilmoittaudu kevätkokoukseen:

Osallistumistapa:

Voit myös ilmoittautua sähköpostitse tai puhelimitse. Lisätietoja tapahtumistamme sähköpostitse uudenmaankeliakiayhdistys(at)outlook.com tai puhelimitse 041 314 4408.