Tapahtumat

Järjestämme gluteenittomia tapahtumia ja tilaisuuksia toimialueellamme. Ilmoitamme tapahtumistamme verkkosivuillamme, Gluteeniton elämä -lehden "Tapahtumia lähelläsi"-palstalla ja Facebookissa, Instagramissa, Twitterissä sekä  lehden välissä ja sähköpostitse ilmestyvässä jäsentiedotteissamme. Tervetuloa mukaan tapahtumiimme!

Katso Keliakialiiton järjestämät tapahtumat (esim. sopeutumisvalmennuskurssit) Keliakialiiton sivuilta. Valitse alasvetovalikosta järjestäjäksi Keliakialiitto.

HUOM! Yhdistyksen vakuutus ei kata tapaturmia yhdistyksen tapahtumissa tai retkillä. Huolehdithan, että omat vakuutuksesi ovat ajan tasalla.

Gluteenitonta kesägrillailua -verkkoluento
Aika: 26.5.2020 klo 17-18.

Paikka: Teams -etäkokousohjelmisto

Tervetuloa osallistumaan verkkoluennolle! Ohjelmassa on Uudenmaan keliakiayhdistyksen vertaistukihenkilön, ravitsemusteknikko Irma Hellgrenin alustus gluteenittomasta grillauksesta ja aikaa osallistujien kysymyksille. Tarvitset vain tietokoneen tai älypuhelimen ja pääset kuuntelemaan luentoa omalta kotisohvalta.

Jos haluat osallistua verkkoluennolle, ilmoittaudu uudenmaankeliakiayhdistys(at)outlook.com ja saat ennen luentoa linkin sähköpostiisi, jonka avaamalla pääset liittymään luentoon.

KEVÄÄN TILAISUUDET PERUTTU AINAKIN 31.5.2020 SAAKKA

THL:n ja hallituksen antamien suositusten mukaan tartuntojen vähentämiseksi tulee rajoittaa ei-välttämätöntä toimintaa, kuten lähikontakteja harrastetoiminnassa ja muulla vapaa-ajalla.  Myös Keliakialiitto suositteli kaikkien keliakiayhdistysten kokousten, tapaamisten ja tilaisuuksien siirtämistä syyskaudelle tai muuttamista mahdollisuuksien mukaan pidettäviksi etäyhteyksien kautta aina toukokuun loppuun saakka. Valitettavasti kevään tapahtumat ovat siis peruttu. Pahoittelemme tilannetta. Pyrimme järjestämään korvaavaa toimintaa erilaisten etäyhteyksien ja sosiaalisen median kautta.

Kevätkokous (siirretty syksyyn)

Aika: Ti 8.9. klo 17:30

Paikka: Uudenmaan keliakiayhdistyksen toimisto (Runeberginkatu 15 A 1)

Kevätkokouksessa käsitellään toimintakertomus, vahvistetaan tilinpäätös ja päätetään tili- ja vastuuvapaudesta tilivelvollisille. Kevätkokouksen yhteydessä kahvittelu ja tuotemyyntiä jo klo 16:30 alkaen. Kokouksen jälkeen luento.

Lisätietoja tapahtumistamme voit kysyä sähköpostitse uudenmaankeliakiayhdistys(at)outlook.com.