Tapahtumat

Järjestämme gluteenittomia tapahtumia ja tilaisuuksia toimialueellamme. Ilmoitamme tapahtumistamme verkkosivuillamme, Gluteeniton elämä -lehden "Tapahtumia lähelläsi"-palstalla ja Facebookissa, Instagramissa, Twitterissä sekä  lehden välissä ja sähköpostitse ilmestyvässä jäsentiedotteissamme. Tervetuloa mukaan tapahtumiimme!

Katso Keliakialiiton järjestämät tapahtumat (esim. sopeutumisvalmennuskurssit) Keliakialiiton sivuilta. Valitse alasvetovalikosta järjestäjäksi Keliakialiitto.

HUOM! Yhdistyksen vakuutus ei kata tapaturmia yhdistyksen tapahtumissa tai retkillä. Huolehdithan, että omat vakuutuksesi ovat ajan tasalla.

Marraskuu

Pikkujoulut Pirjon Pakarilla

Aika: To 28.11, Klo 17:30 alkaen

Paikka: Pirjon Pakari, Kauppanummenkuja 3, 01900 Nurmijärvi

Tule nauttimaan pikkujoulutunnelmasta, gluteenittomasta tarjoilusta ja tekemään ostoksia Pirjon Pakarissa. Paikalla myös Joulupukki!

Perille pääsee myös esim. busseilla nro: 464, 465, 465B Kampin linja-autoasemalta. Jää pois pysäkillä Pekontie ja kävele 2 min. Aikatauluja voi katsella osoitteessa matkahuolto.fi, valitse kohteeksi Pekontie (Nurmijärvi).

Joulukuu

Lasten piparikurssi

Aika: ti 3.12.2019, klo 17:00 alkaen

Paikka: Yhdistyksen toimisto, Runeberginkatu 15 A 1, Kamppi. Ovikello "Uumu"

Tule tapaamaan muita keliaakikkolapsia ja -perheitä. Luvassa gluteenittomien piparien leivontaa ja koristelua sekä jouluista askartelua koko perheen kanssa!

Ilmoittaudu mukaan 28.11. mennessä yhdistyksen sähköpostiin tai soittamalla: uudenmaankeliakiayhdistys(at)outlook.com, p. 09 4319 6490.

Tammikuu 2020

Vierailu Kaisaniemen kasvitieteellisessä puutarhassa ja vohvelikahvilassa

Aika: 23.1.2020 klo 17

Paikka: Puutarha Kaisaniemenranta 2, kahvila Vuorikatu 14, Helsinki

Virkisty tammikuussa Kaisaniemen kasvitieteellisessä puutarhassa!

Tule mukaan tunnin opastetulle kierrokselle ja sen jälkeen Happy Waffle -kahvilaan.Yhdistys tarjoaa opastuksen ja kahvilatarjoilut.

Itse maksat vain pääsymaksun (8 € /aikuinen ja 4 € / alle 18 v, museokortti ja virkistysseteli käy). Ilmoittaudu viimeistään 13.1. 2020 mennessä sähköpostilla uudenmaankeliakiayhdistys(at)outlook.com tai puh. 09 4319 6490.

Lisätietoja tapahtumistamme voit kysyä sähköpostitse uudenmaankeliakiayhdistys(at)outlook.com.