Tapahtumat

Järjestämme gluteenittomia tapahtumia ja tilaisuuksia toimialueellamme. Ilmoitamme tapahtumistamme verkkosivuillamme, Gluteeniton elämä -lehden "Tapahtumia lähelläsi"-palstalla ja Facebookissa, Twitterissä sekä kaksi kertaa vuodessa ilmestyvässä jäsentiedotteessamme. Tervetuloa mukaan tapahtumiimme!

Toukokuu

Miesten kokkauskurssi

Aika: La 11.5. klo 10-14

Paikka: Ressun peruskoulu / kotitalousluokka (Lapinlahdenkatu 10, Helsinki)

Järjestämme gluteenittoman ruoan peruskokkauskurssin miehille Helsingissä. Kurssilla tehdään helppoja perusruokia, joten se sopii hyvin myös aloittelijoille tai lapsille. Niin äidit poikineen kuin isät tyttärineen ovat myös tervetulleita. Kurssin ohjaajana toimii ravitsemusterapeutti Tuuli Westerholm.

Tarvikemaksuna veloitetaan 15 €/hlö. Ilmoittautuminen viimeistään 5.5. yhdistyksen sähköpostiin uudenmaankeliakiayhdistys(at)outlook.com tai soittamalla toimistolle numeroon 09 4319 6490 (varmimmin keskiviikkoisin klo 10-14, myös tiistaisin ja torstaisin voi yrittää tavoittaa puhelimella). Kerrothan ilmoittautumisen yhteydessä muut mahdolliset erityisruokavaliosi keliakian lisäksi.

Kauppakierros Roihupellon Lidlissä

Aika: Ke 15.5.2019 klo 16

Paikka: Roihupellon Lidl, osoite: Laippatie 1 A, Helsinki

Mitähän gluteenitonta Lidlissä on? Tule tutustumaan tarjontaan Roihupellon Lidliin! Kokoonnumme keskiviikkona 15.5 Roihupellon Lidlin sisäänkäynnin edessä klo 15.55. Kauppakierroksella on mukana vertaistukihenkilöt Eila Ihalainen ja Irma Hellgren.

Lisätietoja tapahtumistamme voit kysyä sähköpostitse uudenmaankeliakiayhdistys(at)outlook.com.