Tapahtumat

Järjestämme gluteenittomia tapahtumia ja tilaisuuksia toimialueellamme. Ilmoitamme tapahtumistamme verkkosivuillamme, Gluteeniton elämä -lehden "Tapahtumia lähelläsi"-palstalla ja Facebookissa, Instagramissa, Twitterissä sekä  lehden välissä ja sähköpostitse ilmestyvässä jäsentiedotteissamme. Tervetuloa mukaan tapahtumiimme!

Yhdistyksen tilaisuuksiin voit ilmoittautua tämän sivun alareunassa olevalla lomakkeella tai lähettämällä sähköpostia osoitteeseen uudenmaankeliakiayhdistys(at)outlook.com tai soittamalla numeroon 041 314 4408 (ti, ke ja pe klo 10-14).

Katso Keliakialiiton järjestämät tapahtumat (esim. sopeutumisvalmennuskurssit) Keliakialiiton sivuilta. Valitse alasvetovalikosta järjestäjäksi Keliakialiitto.

HUOM! Yhdistyksen vakuutus ei kata tapaturmia yhdistyksen tapahtumissa tai retkillä. Huolehdithan, että omat vakuutuksesi ovat ajan tasalla.

Tärkeää koronatietoa!

Seuraamme jatkuvasti viranomaisten ohjeita, jotta voimme varmistaa tapahtumien turvallisen toteutuksen.

• Älä osallistu toimintaan, jos tunnet flunssan oireita.
  • Jos turvaväliä on suositeltu, noudata sitä.
  • Yski tai aivasta kertakäyttöiseen nenäliinaan tai hihaan.
  • Muista, että koronarokotus suojaa sekä itseäsi että muita!

Elokuu

Retki Kellokosken Ruukki ja Sairaalamuseo 13.8.

Aika: la 13.8. klo 11:30 - 16
Paikka: Kellokosken Ruukki-alue, Vanha Valtatie 190, Tuusula

Opastettu vierailu Kellokosken Sairaalamuseoon, Kellokosken kirkossa sekä Ruukki-museossa.  Retkellä kahvitarjoilu kahvila Kinuskilla. Voit tutustua alueeseen virtuaalisesti Virtuaali-Tuusula -sivulla.

Mahdollisuus yhteiskuljetukseen Järvenpään juna-asemalta klo 11:15. Järvenpään asemalle pääset Helsingistä R junalla ja tarvitset ABCD lipun.

Osallistumismaksu 10 € jäsen / 15 € ei-jäsen / alle 18v ilmaiseksi. Ilm. viim. 5.8.

Ilmoittaudu mukaan Kellokosken Ruukkiin:

Kuljetus *

Syyskuu

Uusien jäsenten päivä

Aika: la 10.9. klo 11 - 14
Paikka: Food & Co Pääpostitalo, Mannerheiminaukio 1 B, Helsinki

Uudenmaan keliakiayhdistys järjestää parin tauon jälkeen uusien jäsenten päivän. Tapahtumassa on luennoimassa sisätautien ja gastroenterologian erikoislääkäri Kristiina Söderlund ja ravitsemusterapeutti Tuuli Westerholm. Lisäksi on varattu aikaa kysymyksille, vapaalle keskustelulle sekä vertaistukihenkilöiden, yhdistyksen hallituksen jäsenten ja muiden keliaakikkojen tapaamiselle.

Olet lämpimästi tervetullut ja voit ottaa mukaan myös läheisesi.   Gluteeniton kahvitarjoilu. Ilm. viim. 7.9.

Perheretki Korkeasaareen 17.9.

Aika: la 17.9. klo 10 - 13
Paikka: Korkeasaari, Mustikkamaanpolku 12, Helsinki

Uudenmaan keliakiayhdistys järjestää retken korkeasaareen. Tiedossa opastus: Eläinten yhteisöllisyys, sekä lounas ravintola Pukissa. Osallistumismaksu aikuiset 10 €, lapset alle 17v ilmaisesi. Rajoitettu osallistujamäärä. Ilm. viim. 30.8.

Retki on täynnä.

Ilmoittaudu mukaan Korkeasaareen:

Lokakuu

Marraskuu

Sääntömääräinen syyskokous

Aika: ke 23.11. klo 18
Paikka: Runeberginkatu 15 A 1, Helsinki ja Teams -etäyhteys

Kokousjärjestelyjen vuoksi suosittelemme, että ilmoittaudut etukäteen. Kokouksessa käsitellään sääntömääräiset asiat eli hyväksytään toimintasuunnitelma ja talousarvio vuodelle 2023, sekä valitaan uusi hallitus. Hyväksyttävänä olevat suunnitelmat tulevat tutustuttavaksi etukäteen verkkosivulle

Sääntömääräiset kokoukset ovat yhdistyksen tärkein päättävä elin. Kaikille jäsenille tarkoitettuihin kokouksiin jäsenillä on oikeus tehdä aloitteita.

Ilmoittaudu mukaan viimeistään 22.11.

Osallistumistapa *

Voit myös ilmoittautua sähköpostitse tai puhelimitse. Lisätietoja tapahtumistamme sähköpostitse uudenmaankeliakiayhdistys(at)outlook.com tai puhelimitse 041 314 4408.