Liity jäseneksi

Eri puolilla Suomea toimivat 30 Keliakialiiton jäsenyhdistystä ovat keliakiajärjestön ydin. Jokainen henkilöjäsen kuuluu johonkin keliakiayhdistykseen.

Yhdistykset toimivat keliaakikkojen ja heidän läheistensä tukena sekä edistävät keliaakikkojen ja muiden gluteenitonta ruokavaliota tarvitsevien hyvinvointia omalla alueellaan. Keliakiayhdistykset järjestävät eri puolilla Suomea monenlaista toimintaa, johon kannattaa tutustua ja mennä mukaan.

Olet lämpimästi tervetullut mukaan yhdistyksesi toimintaan, esimerkiksi gluteenittomiin tapahtumiin, luento- ja neuvontatapahtumiin, leivontailtoihin, jauhopiireihin, retkille, matkoille, liikuntatapahtumiin, myyjäisiin, toritapahtumiin, kesäpäiville ja messuille.

Tulemalla mukaan keliakiayhdistykseen et jää keliakiasi kanssa yksin; saat uusinta tietoa keliakiasta, tapaat mukavia ihmisiä, pääset näkemään ja kokemaan monenlaista uutta ja saat halutessasi mahdollisuuden vaikuttaa.

Alle 18-vuotiaan lapsen voi liittää joko samassa taloudessa asuvan varsinaisen jäsenen perhejäseneksi, jplloin ei ole jäsenmaksuvelvoitetta, tai lapsi voi olla myös itse varsinainen jäsen, joka maksaa jäsenmaksun. Suosittelemme, että lapset liitetään joko varsinaisiksi tai perhejäseniksi, jotta lapsen tiedot näkyvät jäsenrekisterissämme ja voimme esim. lähettää lapselle postia yhdistyksen tai liiton järjestämästä lastentoiminnasta ym.

Voit liittyä keliakiayhdistyksen jäseneksi

• täyttämällä lomakkeen, joka löytyy Keliakialiiton nettisivuilta
  • soittamalla Keliakialiittoon, puh. (03) 2541 300
  • sähköpostitse lähettämällä viestin osoitteeseen jasenpalvelut(at)keliakialiitto.fi

Jäsenmaksu on 25 euroa/vuosi (v. 2019) sisältäen muun muassa Keliakia-lehden viisi numeroa/vuosi.

Tietosuojaseloste 2018