Voit liittyä keliakiayhdistyksen jäseneksi:

• täyttämällä lomakkeen, joka löytyy Keliakialiiton nettisivuilta
  • soittamalla Keliakialiittoon, puh. (03) 2541 300
  • sähköpostitse lähettämällä viestin osoitteeseen jasenpalvelut(at)keliakialiitto.fi
  • Jäsenmaksu on 28 euroa/vuosi (v. 2021 alkaen) sisältäen muun muassa Gluteeniton elämä -lehden viisi numeroa/vuosi.

Eri puolilla Suomea toimivat 30 Keliakialiiton jäsenyhdistystä ovat järjestön ydin. Jokainen henkilöjäsen kuuluu johonkin keliakiayhdistykseen. Yhdistykset järjestävät eri puolilla Suomea monenlaista toimintaa, johon kannattaa tutustua ja mennä mukaan.

Uudenmaan keliakiayhdistys on sinua lähellä. Tulemalla mukaan et jää keliakiasi kanssa yksin; saat uusinta tietoa keliakiasta, tapaat mukavia ihmisiä, pääset kokemaan uutta ja saat mahdollisuuden vaikuttaa. Jäsenenä sinulla on Keliakialiiton ja Uudenmaan keliakiayhdistyksen palvelut:

·       Gluteeniton elämä -lehti viisi kertaa vuodessa ja sähköinen uutiskirje

·       Ajantasainen tieto ja neuvonta mm. Keliakialiiton ravitsemusasiantuntijan ja puhelinlääkärin palveluina

·       Keliakialiiton webinaarit ja verkkosivuilla kattava tietopaketti

·       Mahdollisuus osallistua sopeutumisvalmennuskursseille ja tuetuille lomille

·       Joitakin jäsenetuja palveluiden tarjoajilta

Alle 18-vuotiaan lapsen voi liittää joko samassa taloudessa asuvan varsinaisen jäsenen perhejäseneksi, jolloin ei ole jäsenmaksuvelvoitetta. Lapsi voi olla myös itse varsinainen jäsen, joka maksaa jäsenmaksun. Suosittelemme, että lapset liitetään joko varsinaisiksi tai perhejäseniksi, jotta lapsen tiedot näkyvät jäsenrekisterissämme ja voimme lähettää lapselle postia yhdistyksen tai liiton järjestämästä lastentoiminnasta.

Yhdistyksen aktiiveja esittelemässä yhdistyksen toimintaa
Vapaaehtoisia Terveydeksi -tapahtumassa Nurmijärvellä
Uudenmaan keliakiayhdistyksen väkeä Lautasella -messuilla