Keliakialiiton uusia jäsenwebinaareja syksyllä 2020

30.8.2020

Tulevat webinaarit

Syksyn satoa tarjolle, ti 22.9. klo 18

Ilahduta itseäsi, perhettäsi tai ystäviäsi satokauden herkuilla. Gluteenittomat syksyiset reseptit ja vinkit leivontaan antaa Keliakialiiton asiantuntija Marjo Jokinen

Knoppitietoa keliakiasta, ke 28.10. klo 18

Mitä tietovisatyyppistä tietoa olet aina halunnut tietää keliakiasta? Kiinnostaako keliakian yleisyys maailmalla tai keliakian historia? Miksi pienikin määrä gluteenia on keliakiassa liikaa? Webinaarin vetää Keliakialiiton asiantuntijalääkäri Pilvi Laurikka.

Ikääntyvän monipuolinen gluteeniton ravitsemus, ke 18.11. klo 18

Ikääntyvän ravitsemuksessa on muutamia seikkoja, jotka hieman poikkeavat työikäisen ravitsemuksesta. Keliakialiiton ravitsemusasiantuntija Eliisa Girsén käy läpi, miten koostetaan ikääntyvän terveellinen gluteeniton ravitsemus.

Vinkkejä gluteenittomiin jouluvalmisteluihin, torstai 10.12. klo 18

Miten gluteenittomat jauhot eroavat toisistaan? Miksi joskus gluteenittomat leivonnaiset onnistuvat ja toisinaan niistä tulee kivikovia? Onnistuuko imelletty perunalaatikko gluteenittomilla jauhoilla? Miten kuorrutat joulukinkun ja valmistat laatikot gluteenittomasti? Hengähdä hetki joulukiireiden keskellä ja tule kuuntelemaan Keliakialiiton asiantuntijan Eija Lindbergin vinkkejä gluteenittomaan leivontaan ja ruoanvalmistukseen.

Webinaarit on tarkoitettu Keliakialiiton jäsenille ja heidän perheilleen. Webinaareihin tulee ilmoittautua viimeistään webinaaria edeltävänä päivänä klo 12 mennessä.

Kirjaudu Keliakialiiton sivuille jäsennumerollasi ja ilmoittaudu mukaan! Jäsennumerosi löydät Gluteeniton elämä -lehden takasivulta, jäsenkortista ja mobiilijäsenkortista. Salasanasi on vuonna 2015 tai sen jälkeen käytössäsi ollut kotiosoitteesi postinumero.