Keliakialiiton uusia jäsenwebinaareja

7.4.2020

Tulevat webinaarit

Huolehdi hyvinvoinnistasi koronan keskellä, keskiviikkona 15.4.2020 klo 18 UUSI!

Psykologi Hanna Herno kertoo vinkkejä miten jaksaa tässä erikoisessa tilanteessa, kun koronavirus eristää meitä koteihin ja haastaa löytämään uusia tapoja viettää arkea. Ilmoittautuneet saavat webinaarista tallenteen.

Vinkkejä gluteenittomaan ruoanvalmistukseen, keskiviikkona 6.5.2020 klo 18 UUSI!

Oletko haaveillut kunnon ruskeasta kastikkeesta gluteenittomana tai pohdit, millä gluteenittomat muikut kannattaisi leivittää?  Kysy mieltäsi askarruttavia kysymyksiä gluteenittomasta ruoanvalmistuksesta ja Keliakialiiton HoReCa-asiantuntija Eija Lindberg vastaa. Leivontavinkkejä jaamme syksyllä. Ilmoittautuneet saavat webinaarista tallenteen.

Webinaarit on tarkoitettu Keliakialiiton jäsenille ja heidän perheilleen. Webinaareihin tulee ilmoittautua viimeistään webinaaria edeltävänä päivänä klo 12 mennessä.

Kirjaudu Keliakialiiton sivuille jäsennumerollasi ja ilmoittaudu mukaan! Jäsennumerosi löydät Gluteeniton elämä -lehden takasivulta, jäsenkortista ja mobiilijäsenkortista. Salasanasi on vuonna 2015 tai sen jälkeen käytössäsi ollut kotiosoitteesi postinumero.