Tulossa tapahtumarikas syksy

31.7.2019

Kesälomat alkavat olla takana päin ja on aika katsoa tulevaan syksyyn. Uudenmaan keliakiayhdistyksellä on tulossa paljon erilaisia tapahtumia monella paikkakunnalla. Elokuussa yhdistys esittäytyy Järvenpäässä Janne-kontilla ja järjestää opastetun kierroksen uuteen Keskuskirjasto Oodiin Helsingissä. Syyskuussa keliakiaviikolla yhdistyksen vapaaehtoiset ovat paikalla apteekeissa mm. Nurmijärvellä, Porvoossa ja Järvenpäässä. Lokakuussa järjestetään jäsenilta ja luento Porvoossa, museovierailu Espoossa sekä olemme mukana Vantaan hyvinvointimessuilla. Marraskuussa on tapahtumia lapsille: tapahtuma Heurekassa Vantaalla sekä lasten leivontakurssi yhteistyössä Helsingin työväenopiston kanssa. Lisäksi järjestämme syksyn aikana muutamia tapahtumia toimistollamme Kampissa. Syyskauden päättävät pikkujoulut Nurmijärvellä.

Tervetuloa mukaan toimintaan ja nähdään tapahtumissa!