Kevään avoimet tapahtumat

28.2.2019

Maaliskuussa järjestämme toimistollamme uusien jäsenien päivän sekä sääntömääräisen kevätkokouksen. Molemmat tilaisuudet ovat avoimia kaikille jäsenillemme.

Tervetuloa tutustumaan järjestön aktiiveihin, tapaamaan muita keliaakikoita sekä oppimaan uutta! Katso kaikki kevään tapahtumat täältä.

Uusien jäsenien päivä

Aika: La 9.3. klo 11 - 14.30

Paikka: Yhdistyksen toimisto (Runeberginkatu 15 A 1, Helsinki)

Uusien jäsenien päivä on tarkoitettu erityisesti uusille jäsenillemme, mutta mukaan ovat tervetulleita kaikki yhdistyksestä ja keliakiasta kiinnostuneet. Ohjelmassa on LT Laura Kivelän luento keliakiasta, ravitsemusterapeutti Tuuli Westerholmin luento keliakian ruokavaliohoidosta sekä yhdistyksen esittely.

Ilmoittaudu tilaisuuteen mahdollisimman pian, mutta viimeistään 4.3. joko sähköpostitse osoitteeseen uudenmaankeliakiayhdistys(at)outlook.com tai soittamalla numeroon 09 4319 6490 (varmimmin keskiviikkoisin klo 10-14, myös tiistaisin ja torstaisin voi yrittää tavoittaa puhelimella). Kerrothan ilmoittautumisen yhteydessä muut mahdolliset erityisruokavaliosi keliakian lisäksi.

Sääntömääräinen kevätkokous

Aika: Ti 19.3. klo 18

Paikka: Yhdistyksen toimisto (Runeberginkatu 15 A 1, Helsinki)

Kokous alkaa klo 18.00 ja siinä käsitellään sääntömääräiset asiat.

Ennen kokousta on kahvitarjoilu ja tuotemaistiaisia klo 17 alkaen. Kokouksen jälkeen kuullaan Kierrätyskeskuksen pitämä luento aiheesta: Kodin jätehuolto ja lajittelu.

Tervetuloa mukaan vaikuttamaan!