Keliakiaviikko 2024

30.8.2024

Keliakiaviikkoa vietetään 2. -8.9.

Lauantaina 7.9. vietetään Suomen suurinta gluteenitonta kahvilatapahtumaa. Uudella maalla mukana ovat ainakin nämä kahvilat:

Kulmakonditoria
Mainitsemalla kassalla kampanjasta "suomen suurimmat gluteenittomat kahvit"  ja "-15 % alennus" asiakas saa valita oman valinnan mukaan gluteenittoman leivonnaisen tai vitriinileivän 15% alennuksella. Tuotteen saa ostaa myös mukaan.
Kampanja voimassa koko viikon ajan kaikissa Kulmakonditorian kahviloissa.

Magnolia Coffee & Bakery
Firdonkatu 2 B, Tripla (4.krs), Helsinki
Keliakialiiton jäsenkortilla -10 % koko viikon ajan.

Pirjon Pakari, Nurmijärvi
Kauppanummenkuja 3, Nurmijärvi
Koko viikon ajan leipomon myymälässä huikeita gluteenittomia tarjouksia, ja viikko huipentuu lauantaihin jolloin Kahvitellaan Gluteenittomasti!
Kannattaa seurata somekanavia josta voit bongata tämän viikon tarjouksia

Päivölän navetta
Vaanilantie 85, Lohja
To 5.9. klo 15 - 18.00, vohvelitorstai
Pe 6.9. klo 11 - 18.00, pizza-perjantai
La 7.9. klo 10 - 16.00 Suomen suurimmat gluteenittomat kahvit, gluteeniton kakkubuffa!
Su 8.9. klo 12 - 17.00, pullapäivä

Kasvila
Kauppakuja 3 A, Sipoo
Lauantaina 7.9. Suomen suurimmat gluteenittomat kahvit. Lauantain seisovan pöydän lisäksi kahvilavitriini täytyy tuolloin monenlaisista gluteenittomista & vegaanisista herkuista.