Keliakialiitto kouluttaa vapaaehtoisia

1.8.2019

Keliakialiitto järjestää vapaaehtoisilleen ja vapaaehtoistoiminnasta kiinnostuneille vuosittain useita kursseja ja koulutustapahtumia. Löytyiskö alla olevista koulutuksista jotakin sinulle hyödyllistä? Lue lisää Keliakialiiton järjestämistä koulutuksista täältä.

Askeleet vapaaehtoisuuteen -verkkokurssi uusille vapaaehtoisille suunnattu perehdytyskoulutus keliakiayhteisön toiminnasta. Suoritetaan verkkokurssina 11.9.-20.10.2019.

Tapahtumajärjestämisen ABC. Keliakiayhteisön vapaaehtoisille suunnattu koulutus tapahtumajärjestämisestä (koulutuskiertue järjestetään loppuvuodesta 2019).

Digityökalut keliakiayhteisössä. Keliakiayhteisön vapaaehtoisille suunnattu kurssi (loppuvuodesta 2019, lisätietoja tulossa syksyllä).

Viestiä kuuluviin. Keliakiayhteisön vapaaehtoisille suunnattu kurssi viestinnästä (loppuvuodesta 2019, lisätietoja tulossa syksyllä).

Vapaaehtoisten johtaminen ja koordinointi. Keliakiayhteisön koordinoinnista ja johtamisesta kiinnostuneille vapaaehtoisille suunnattu kurssi (tulossa keväällä 2020).