Keliakialiiton jäsenwebinaarit keväällä 2020

4.2.2020

Keliakialiitto järjestää jäsenilleen webinaareja. Webinaari on verkkoluento, jota voi seurata älypuhelimesta, tabletista, läppäristä tai pöytäkoneesta toimivalla verkkoyhteydellä.

Kevään 2020 webinaarien aiheina ovat gluteenittomat valinnat, hyvät rasvavalinnat, tämän hetken ja huomisen keliakiatutkimus sekä gluteeniton matkailu.

Webinaari kestää 45 minuuttia. Asiantuntijan luentoon on varattu 20–30 minuuttia, minkä jälkeen asiantuntija vastaa osallistujien kysymyksiin. Kysymyksiä voi esittää webinaarin aikana chatin eli keskustelualueen kautta.

Webinaarit ovat maksuttomia.

Tulevat webinaarit:

Varmuutta gluteenittomiin valintoihin, tiistai 11.2.2020 klo 18

Ravitsemusterapeutti Eliisa Girsén kertoo gluteenittoman ruokavalion tarkkuudesta. Mitä pitää huomioida kaupassa, kotona ja ravintolassa.

Laatu ratkaisee rasvavalinnoissa, keskiviikko 12.3.2020 klo 18

Pehmeät rasvat ruokavaliossa ovat sydämen asia. Rasvat ovat tärkeä osa ravitsemusta, mutta miten valitaan terveyttä edistävät vaihtoehdot. Vinkkejä antaa ravitsemusterapeutti Eliisa Girsén.

Keliakiatutkimus tänään ja huomenna, torstai 2.4.2020  klo 18

Missä mennään keliakiatutkimuksessa ja keliakian hoidossa tällä hetkellä? Lääketieteen tohtori Laura Kivelä kertoo keliakiatutkimuksen uusimmista tuulista.

Gluteeniton matkailu, keskiviikko 6.5.2020 klo 18

Askarruttaako gluteeniton matkailu? Mitä pitää huomioida matkaa varatessa ja ennen matkalle lähtöä? Miten vältän kontaminaation? Muun muassa näihin kysymyksiin ovat vastaamassa keliakialiiton asiantuntijat Marjo Jokinen ja Minna Halve

Webinaarit on tarkoitettu Keliakialiiton jäsenille ja heidän perheilleen. Webinaareihin tulee ilmoittautua viimeistään webinaaria edeltävänä päivänä klo 12 mennessä.

Kirjaudu Keliakialiiton sivuille jäsennumerollasi ja ilmoittaudu mukaan! Jäsennumerosi löydät Gluteeniton elämä -lehden takasivulta, jäsenkortista ja mobiilijäsenkortista. Salasanasi on vuonna 2015 tai sen jälkeen käytössäsi ollut kotiosoitteesi postinumero.

Webinaari-ilmoittautuminen jäsenille kirjautumisen takana.