Hallitus vuodelle 2023

25.11.2022

Syyskokouksessa 23.11.2022 valittiin hallitus sekä hyväksyttiin toimintasuunnitelma ja talousarvio vuodelle 2023. Hyväksytyt suunnitelmat löytyvät täältä.

Nykyisen puheenjohtajan Marja Penttilän luopuessa puheenjohtajan tehtävistä valitsi syyskokous uudeksi puheenjohtajaksi kaudelle 2023 - 2024 Jorma Kinnusen. Jorma on ollut hallituksen jäsenenä vuodesta 2020. Onneksi olkoon Jorma!

Hallitukseen valittiin kaudelle 2023 - 2024 varsinaisiksi jäseniksi Marja Penttilä sekä tehtävään tulivat uudestaan valituksi Irma Hellgren, Sirpa Lehtinen, Anne Rinta-Opas ja Birgitta Starast. Varajäseneksi valittiin Hanna Kuntonen.

Onnea valituille!

Kokouksessa valittujen toimijoiden lisäksi hallituksen tehtävissä jatkaa edelleen kaksivuotiskautensa loppuun varsinaiset jäsenet Vesa Köykkä ja Riina Köykkä sekä varajäsenet Tarja Salomaa, Marjukka Friman-Reinikka, Lea Huuppola, Sirpa Näkyvä ja Heli-Anne Rupponen.