Uudenmaan keliakiayhdistys ry

Yhdistyksen hallitus toimii vapaaehtoisvoimin. Hallitus suunnittelee ja kehittää toimintaa kokoontuen pääsääntöisesti kerran kuukaudessa. Hallituksen jäsenistä valitaan työryhmiä valmistelemaan esimerkiksi budjettia, avustushakemuksia, tilinpäätöstä ja gluteenittomia tapahtumia.

Toimintavuoden aikana pidetään sääntömääräinen kevät- ja syyskokous. Kokousten yhteydessä järjestetään mahdollisuuksien mukaan l­uen­toja ja gluteenittomien tuotteiden esittelyjä tai myyntiä.

Voit olla meihin yhteydessä alla olevalla yhteydenottolomakkeella, lähettämällä sähköpostia yhdistyksen sähköpostiin tai olemalla yhteydessä hallituslaisiin.

Jäseneksi liittyminen, eroaminen ja muut jäsenasiat sekä lehtitilaukset hoidetaan Keliakialiitossa: ma-pe klo 9-12 puhelimitse: (03) 2541 322 tai sähköpostitse: jasenpalvelut(at)keliakialiitto.fi. Huom. Osoitteenmuutokset päivittyvät automaattisesti Postin kautta. Mikäli muutat keliakiayhdistyksen alueelta toiselle, tulee sinun itse ilmoittaa yhdistyksen vaihdosta suoraan Keliakialiittoon. Yhdistys ei vaihdu automaattisesti osoitteen vaihtuessa.

Toimiston yhteystiedot

Santra Lacy, Järjestösihteeri

uudenmaankeliakiayhdistys(at)outlook.com

Runeberginkatu 15 A 1, 00100 Helsinki (Kamppi)

Tavoitat järjestösihteerin parhaiten tiistaisin, keskiviikkoisin ja perjantaisin klo 10-14 ja varmimmin sähköpostitse,  puhelimitse tai WhatsApp viestillä!

Hallitus vuonna 2024

Jorma Kinnunen, puheenjohtaja