Uudenmaan keliakiayhdistys rekrytoi

1.7.2021

Yhdistyksemme hakee osa-aikaista järjestösihteeriä vuoden määräaikaiseen työsuhteeseen. Työsuhdetta on mahdollista jatkaa toistaiseksi voimassa olevana.

Tarjoamme sinulle mielenkiintoisen ja laajan tehtäväkokonaisuuden ja mahdollisuuden kehittää omaa osaamistasi. Tehtävän vastuualueeseen kuuluvat esimerkiksi:

• tapahtumien organisointi ja tapahtumatiedottaminen
  • sisällön tuottaminen verkkosivuille, jäsentiedotteisiin ja some-kanaviin
  • toimiminen yhdistyksen kasvoina jäsenten suuntaan
  • hallituksen ja työryhmien kokouksissa sihteerin työt
  • yhdistyksen taloushallinnolliset asiat yhdessä hallituksen taloudesta vastaavan kanssa
  • toimistotehtävät ja arkistointi
  • avustushakemusten työstäminen
  • sidosryhmäverkostojen ylläpito ja kehitystyö

Toimit yhteistyössä yhdistyksen hallituksen ja muiden vapaaehtoisten kanssa ja olet mukana kehittämässä yhdistyksen toimintaa. Olisi hyvä, jos sinulla on joko työn tai harrastuksen kautta saatua osaamista järjestöympäristöstä. Voit olla urasi alkupuolella oleva motivoitunut tekijä tai jo kokenut osaaja. Järjestösihteerin tehtävässä menestyt joustavalla asenteella, itseohjautuvalla sekä huolellisella ja oma-aloitteisella työskentelytyylillä. Toivomme, että sinulla on työhön soveltuva tutkinto tai olet jo opintosi loppuvaiheessa.

Etsimme henkilöä, joka hallitsee kokonaisuuksia ja haluaa itsenäisesti viedä hallituksen linjaamia asioita eteenpäin. Lisäksi sinulla on tarvittava tietotekninen osaaminen, sujuva suomen kielen taito sekä verkko- ja some-maailma viestintävälineenä on tuttua ja innostavaa. Toki perehdytämme sinut, jos sinulla ei kaikkia lueteltuja taitoja olisikaan.

Työaika on 18-20 tuntia viikossa. Jäsentapahtumia järjestetään joskus myös lauantaisin ja varsinaiset kokoukset ovat yleensä arkisin klo 16 jälkeen, jolloin tarvitsemme työpanostasi. Toisaalta etätyö sopimuksen mukaan tuo myös joustoa. Palkkaus sosiaalialan järjestöjen TES:in mukainen.

Työn aloitus on mahdollisimman pian, mutta viimeistään syyskuun alkupuolella. Lähetä hakemuksesi ansioluetteloineen yhdistyksen puheenjohtajalle, Marja Penttilälle viimeistään 15.8.2021 osoitteeseen marja.penttila(at)live.com. Kysy rohkeasti, tiedusteluihin vastaa Marja Penttilä, puh. 040 865 1364 (mieluiten arkisin klo 10-13)

Uudenmaan keliakiayhdistys on valtakunnallisen Keliakialiitto ry:n jäsenyhdistys. Yhdistys edistää keliakiaa ja ihokeliakiaa sairastavien sekä muiden gluteenitonta ruokavaliota tarvitsevien hyvinvointia ja motivoi sairauden hyvään hoitoon tarjoamalla tietoa ja vertaistukea. Paikalliset tapahtumat ovat olennainen osa toimintaamme. Jäsenmäärämme on tällä hetkellä noin 4 400. Toimistomme sijaitsee Helsingin keskustassa Runeberginkadulla ja verkossa osoitteessa https://uusimaa.keliakiayhdistys.fi/