Keliakiaviikolla tapahtuu

20.8.2021

Vuoden 2021 keliakiaviikko järjestetään 6.–12.9.2021. Viikon teemana on "Kokataan yhdessä gluteenitonta".

Keliakialiiton tapahtumat:

Vinkkejä gluteenittomaan hiivaleivontaan, tiistaina 7.9.2021 klo 18

Keliakialiiton asiantuntija Eija Lindberg jakaa parhaimmat vinkkinsä, miten gluteenittoman hiivaleivonnaisen saa onnistumaan. Tähän keliakiaviikon webinaariin voivat osallistua kaikki asiasta kiinnostuneet. Webinaariin pitää kuitenkin ilmoittautua saadakseen osallistumislinkin sähköpostiin.

Ilmoittaudu tästä!

Uudenmaan keliakiayhdistyksen tapahtumat:

- Aktiiviliikkujan gluteeniton ravitsemus -verkkoluento ma 6.9. klo 18. Luennon pitää ravitsemusasiantuntija, ETM Niina Kuusisto.

- Yhdistys vierailee Gluteeniton unelma -kahvilassa Helsingin Lauttasaaressa to 9.9. klo 15-17

- Lohjan ulkoilutapahtuma la 11.9. klo 13-16

- Yhdistyksen vertaistukihenkilö opastaa, kuinka gluteeniton pannuleipä syntyy Hangon K-Supermarketissa la 11.9. klo 11-16.

Katso lisätiedot täältä.