Tervetuloa kevään tapahtumiin!

3.4.2019

Nyt on monenlaista tapahtumaa tarjolla!

Gluteenittomassa netti-iltapäivässä kokemattomatkin tietokoneen käyttäjät oppivat, mistä sitä luotettavaa keliakiatietoa löytyy.

Oletko uudessa elämäntilanteessa ja pitäisi oppia laittamaan gluteenitonta ruokaa? Miesten kokkauskurssille ovat tervetulleita kaikki ihan aloittelijoista lähtien!

Lidlistäkin löytyy gluteenittomia tuotteita. Tule tutustumaan tarjontaan yhdessä vertaistukihenkilöidemme kanssa Roihupellon Lidliin.

Lue lisää alta!

Gluteeniton netti-iltapäivä (SIIRRETTY SYKSYYN 2019)

Aika: 24.4.2019 klo 13->

Paikka: Yhdistyksen toimisto (Runeberginkatu 15 A 1, Helsinki)

Arkailetko tiedonhaussa tai viestinnässä tietokoneiden käyttöä, löydätkö luotettavaa keliakiatietoa, jääkö verkko vieraaksi? Tule mukaan tilaisuuteen, jossa Enter ry:n asiantuntija luennoi ja yhditys esittelee keliaakikon tiedonlähteitä. Ilmoittaudu viimeistään 17.4 soittamalla toimistolle numeroon 09 4319 6490 (varmimmin keskiviikkoisin klo 10-14, myös tiistaisin ja torstaisin voi yrittää tavoittaa puhelimella) tai yhdistyksen sähköpostiin: uudenmaankeliakiayhdistys(at)outlook.com.

Miesten kokkauskurssi

Aika: La 11.5. klo 10-14

Paikka: Ressun peruskoulu / kotitalousluokka (Lapinlahdenkatu 10, Helsinki)

Järjestämme miehille gluteenittoman ruoan peruskokkauskurssin Helsingissä. Kurssilla tehdään helppoja perusruokia, joten se sopii hyvin myös aloittelijoille tai lapsille! Niin äidit poikineen kuin isät tyttärineen ovat myös tervetulleita.

Kurssin ohjaajana toimii ravitsemusterapeutti Tuuli Westerholm.

Tarvikemaksuna veloitetaan 15 €/hlö. Ilmoittautuminen viimeistään 5.5. yhdistyksen sähköpostiin uudenmaankeliakiayhdistys(at)outlook.com tai soittamalla toimistolle numeroon 09 4319 6490 (varmimmin keskiviikkoisin klo 10-14, myös tiistaisin ja torstaisin voi yrittää tavoittaa puhelimella). Kerrothan ilmoittautumisen yhteydessä muut mahdolliset erityisruokavaliosi keliakian lisäksi.

Kauppakierros Roihupellon Lidlissä

Aika: Ke 15.5.2019 klo 16

Paikka: Roihupellon Lidl, osoite: Laippatie 1 A, Helsinki

Mitähän gluteenitonta Lidlissä on? Tule tutustumaan tarjontaan Roihupellon Lidliin! Kokoonnumme keskiviikkona 15.5 Roihupellon Lidlin sisäänkäynnin edessä klo 15.55. Kauppakierroksella on mukana vertaistukihenkilöt Eila Ihalainen ja Irma Hellgren.

Lisätietoja tapahtumistamme voit kysyä sähköpostitse uudenmaankeliakiayhdistys(at)outlook.com.