Kiinnostaako järjestösihteerin tehtävä kehittyvässä yhdistyksessä?

29.10.2018

Haemme osa-aikaista järjestösihteeriä vuoden määräaikaiseen työsuhteeseen. Määräaikaisuuden jälkeen työsuhdetta jatketaan mahdollisesti toistaiseksi voimassaolevalla työsuhteella.

Tarjoamme sinulle mielenkiintoisen ja laaja-alaisen tehtäväkokonaisuuden ja mahdollisuuden kehittää omaa osaamistasi. Järjestösihteerimme vastuualueeseen kuuluvat esimerkiksi:

• Viestintä, muun muassa sisällön tuottaminen verkkosivuille ja some-kanaviin sekä tapahtumatiedottaminen
  • Toimiminen yhdistyksen kasvoina jäsenten suuntaan vastaamalla jäsenpalvelusta
  • Toimistotehtävät ja arkistointi
  • Jäsenrekisterin raporttien tuottaminen
  • Tapahtumien ja yhdistyksen vuosikokousten organisointi
  • Avustushakemuksien työstäminen
  • Sidosryhmäverkostojen ylläpito ja kehitystyö
  • Toiminnan vaikuttavuuden arviointiin liittyvien mittareiden valvonta ja kehitystyö
  • Yhteistyö rahastonhoitajan kanssa taloushallintoon ja -raportointiin liittyvissä asioissa.

Toimit yhteistyössä yhdistyksen vapaaehtoisista koostuvan hallituksen kanssa ja olet mukana kehittämässä yhdistyksen toimintaa. Toivomme sinulla olevan työhön soveltuva tutkinto. Edellytämme joko työn tai harrastuksen kautta saatua osaamista järjestöympäristöstä. Voit olla urasi alkupuolella oleva motivoitunut tekijä tai jo kokenut osaaja. Järjestösihteerin tehtävässä menestyt joustavalla ja iloisella asenteella, itseohjautuvalla, huolellisella ja oma-aloitteisella työskentelytyylillä sekä avoimella ja idearikkaalla mielellä.

Etsimme henkilöä, joka hallitsee kokonaisuuksia ja haluaa itsenäisesti viedä hallituksen linjaamia asioita eteenpäin. Lisäksi sinulla on tarvittava tietotekninen osaaminen, sujuva suomenkielen taito sekä toimiminen verkko- ja some-maailmassa on sinulle tuttua ja innostavaa.

Työaika on 18 tuntia viikossa. Työn aloitus on mahdollisimman pian/sopimuksen mukaan, mutta viimeistään 7.1.2019. Tehtävään kuuluvat myös erikseen sovittavat ilta- ja viikonlopputyöt lähinnä joidenkin jäsentapahtumien yhteydessä. Lähetä hakemuksesi ansioluetteloineen yhdistyksen puheenjohtajalle, Sirpa Saloselle viimeistään 15.11.2018, osoitteeseen sirsal18(at)welho.com. Tiedusteluihin vastaa Marja Penttilä, puh. 040 865 1364 (arkisin klo 10-11) tai sähköposti marja.penttila(at)live.com.

Uudenmaan keliakiayhdistys on vuonna 1991 perustettu, valtakunnallisen Keliakialiitto ry:n jäsenyhdistys. Yhdistys toimii yhteistyössä Keliakialiiton kanssa alueellisena potilasyhdistyksenä ja vaikuttamiskanavana. Yhdistyksen tavoitteena on edistää keliakiaa ja ihokeliakiaa sairastavien sekä muiden gluteenitonta ruokavaliota tarvitsevien henkilöiden ja heidän läheistensä hyvinvointia ja motivoida sairauden hyvään hoitoon tarjoamalla tietoa ja vertaistukea. Paikalliset tapahtumat ovat olennainen osa toimintaamme. Jäsenmäärämme on tällä hetkellä noin 4 600. Toimistomme sijaitsee Helsingin keskustassa Runeberginkadulla ja verkossa osoitteessa www.uusimaa.keliakiayhdistys.fi